Friday, January 07, 2011

Trettondagsafton


Woop woop! OMG! Vilken kväll säger jag bara. Först var det VIP-grejs CL&GR, jävligt mycket folk, sen skulle vi vidare till Étage, men VIP-kön var 50m lång, så vi drog på någon förfest. Mötte på Polisen, där Janni satt i bilen. Jag kallade henne för Jill, men va fan nästan rätt. Vi gick på Sunds ihop :D

Iaf, förfesten var i en sjukt nice lägenhet, vardagsrummet var typ 100kvm. Too much Bombay Sapphire/Tonic och tillslut någon gång efter 2 drog vi till Étage. Ihop med ägaren av Étage-gruppen, så vi slapp kö och allt, vilket var soft.

Jacka: Fjällräven
Jeans: Mango
Tee: Victoria´s Secret
Skor: Christian Louboutin
Väska: Chloé


Och sen fortsatte vi dricka, tequila-shots, Moët, b-52:or och andra shots, som gick ner med någon Bombay Sapphire/tonic till...

Sen var det dags för after-party... Jag var hemma 06.50, vaknade klockan 13 igår, DÖD, men vattnet jag drack kom upp direkt igen och jag var heldöd när jag kollade på avslutningen av backkhopparveckan, som MORGI vann :D Så jävla fin :) Sen kollade jag på alpin slalom innan jag strax innan 19 la mig igen (fortfarande lyckades jag inte få ner någon dryck eller nåt annat), sen sov jag... Till klockan 01 då jag fortfarande kände mig något speedad, gick ut i köket drack färskpressad apelsin juice och gick och la mig igen. Svårt att somna, men tillslut gick det. Sen vaknade jag 8.30 i morse :)


Tack alla ladies and gentlemen for a lovely night :)

xoxo,
Vicky

No comments: