Monday, November 28, 2011

Dance vs. Fast Track


Mötte upp Ewa Sweatshop idag. Zumba. Skulle ha stannat kvar på Burlesquen sedan, men vi bestämde oss för att hellre dra till Actic och give it a good go på löpbandet. Spenderade ganska många timmar där. Dagens 2,5km17 minuter. Blev dock 4,5km28min. Sedan körde vi lite intervaller med,
12-, 13,5- och 14,5km/h. Fy fan vad min ena vad började krampa efter 5km.

Reebok Train Tone
skor sätter verkligen ännu mer press på ens träning, så de kan jag verkligen rekommenderar. Man känner verkligen hur hela baksidan av låren och rumpan arbetar extra.

Måste införskaffa mig Run Tone som är speciellt designade för löpning dock. Någon som vet vad det är för skillnad?


xoxo,
Vicky

1 comment:

GlamPuss said...

Jag ar ocksa sugen pa de skorna! Har dock s mnga loparskor sa de har inte prioriterats... :) Om du koper dem, let me know how they feel!

Pusss gumman