Wednesday, November 09, 2011

Will You Fight?


Versace for H&M släpper sin kollektion den 17:e november. Kommer det bli kaos? ABSOLUT! Kommer jag stå i kö och "slåss"? ABSOLUT!

Och det är
första gången för mig. Har aldrig innan tyckt att det som visats har varit tillräckligt bra för att stå och köa för och sedan verkligen slåss för sitt plagg, men Donatella har verkligen visat sin höga klass och satt en väldigt hög standard. Priserna är ännu högre än på de förra kollektionerna, men där finns så många plagg som är helt AMAZING och must-haves. Dessa tänker jag försöka snappa:

Pelle Borchie Väst 599kr

Pelle Borchie Skinnjacka 1999kr

Bottoni Oro klänning svart 1299kr

Bottoni Oro klänning lila 1299kr

Metal Mesh silver klänning 1999kr
Läderarmband 349kr
Ring 199kr
Örhängen 199kr
Herrskor 599kr
Tänker ni försöka snappa något?
Och vad tycker ni om kollektionen?

xoxo,
Vicky

1 comment:

predatory Blonde said...

Sjukt snygga grejer! Alskar stilen. Dock orkar jag aldrig halla pa att fightas sadar... De hade Missoni for Target har i USA ocksa men jag pallar inte alltsa! Latmask :)