Monday, May 14, 2012

Livet är lättare om man har en mus

 Det tål att sägas igen, jag är helt "Mac:ifierad". Jag älskar min Macbook Air och klarar typ inte en endast dag utan den. Sitter nu på vår stationära dator som är en vanlig PC och det går iofs ganska bra. Varför? Jo, för att den har en mus! Typ alla superfunktioner på Mac:en gör man jue via touch paden, en invant rörelsemönster som man följer och därför blir det hela katastrof om man sätter sig vid en PC-laptop, men ja det är musen som gör susen ;) 

Vad säger ni om det hela? Har ni problem att skifta från PC till MAC eller tvärtom? 

Nu ska jag iväg och fixa lite ärrenden inne i stan, samt hämta ut paket *spännande* 
 

xoxo, 
Vicky

1 comment:

GlamPuss said...

Haha japp jag har samma issue. Har en PC pa jobbet och jag var helt efterbliven de forsta dagarna haha!