Saturday, May 19, 2012

Ibland ska man ge saker en chans

Det finns genre som jag inte gillar när det gäller film. Har dock flera gånger blivit "medtvingad" att se något och helt enkelt älskat det jag sett, fast jag inte "borde". Tre stycken exempel är Harry Potter, Inception och nu senast Hunger Games. 

Idag ville Kaytan se Avengers i 3D, så jag sa why not. Var detta ett undantag som jag var glad att jag såg? Nej. Filmen var ganska kass, det som var bäst med den var riktigt komiska repliker som gjorde att man skrattade högt ca 10 gånger under filmens gång (hela salongen skrattade). En annan positiv aspekt med filmen var att den var 2h 23min lång, men kändes inte ens 2h lång, så fast händelseförloppet var segt, så gjorde de komiska delarna sitt :)

Biosalong 1, d.v.s. dryga 300platser och den var typ fullsatt.


xoxo, 
Vicky

No comments: