Saturday, February 16, 2013

Huvudvärk

Har typ hela denna veckan antingen vaknat med huvudvärk eller fått det under dagens gång (ja, det suger verkligen). Vet faktiskt inte varför, kan det vara vädret? Lågtryck/högtryck? Någo annan som upplevt samma under denna veckan?

Folk frågar mig om jag dricker tillräckligt mycket, men jag dricker alltid ganska lite, så det är absolut inte det för jag har jue inte gjort några förändringar i mitt vattendrickande.

Har testat alla möjliga huvudvärkstabletter, men de har liksom inte hjälpt vilket är sjukt surt, för vem vill springa runt med värsta huvudvärken som man inte blir av med?

Alevedon är nog de enda tabletterna som jag inte provat, inte varit så glad i Alvedon innan, men man kanske skulle köpa hem ett paket och testa. Vem vet de kanske hjälper? Vilka huvudvärkstabletter använder ni?



xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: