Monday, February 25, 2013

Vinn iPhoneplånbok värde 349kr

Ni har nu chansen att vinna en snygg iPhoneplånbok i skinn (till iPhone 4, 4S & 5) till ett värde av 349kr.

Vår nya supersmidiga iPhone plånbok har plats för upp till 4 bankkort men är ändå så otroligt tunn. Iphoneplånboken är tillverkad i skinn förutom vissa delar på insidan som håller telefonen på plats och som förbättrar hållbarheten. Alla telefonens funktioner går fortfarande att använda eftersom det finns öppningar för alla viktiga funktioner.
Plånboken kan enkelt öppnas och stängas med hjälp av en magnet som låser en flärp. Du behöver inte vara orolig över att dina bankkort kommer att avmagnetiseras eftersom att magnetlåset på plånboken sitter på motsatt sida till korten.

"För att vara med och tävla, svara på följande fråga: 
Hur många färger finns Iphoneplånboken i?
Gå in på www.iphoneplanbok.se för att hitta svaret :)


För att delta, svara på frågan, ange namn, email adress och vilken färg och modell du vill ha i kommentarsfältet nedan." 

För en extra lott bloggar ni om tävlingen!

Tävlingen pågår till söndagen 3:e mars.

Grattis Heidi!
Maila mig din adress!

Ny tävling kommer up!!

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

22 comments:

Anonymous said...

Iphoneplånboken finns i fem färger

Jag hade älskat att få den röda till (Iphone 4 & 4s)
blir så glad av färgen röd!

Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX said...

5 färger och jag gillar helt klart den röda, så läcker.

Hoppas på tur

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/26/iphoneplanbok-33/

blogg@annakarlsson.se

isabell o said...

Plånboken finns i fem färger och jag gillar den svarta bäst!
Om jag vann skulle det vara till min 4s.

Mail: isabellolssn@hotmail.com :)

Julia said...

Den finns i fem olika färger.

Jag skulle vilja vinna den vita till iphone 4.

KRAM Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

Anonymous said...

Den finns i fem olika färger och jag skulle vilja vinna den svarta till iPhone 5 :)

Katarina
atarinakall@hotmail.se

Heidi Larsson said...

Fem fina färger - och jag vill ha en läcker och stilren plånbok i svart skinn till min iPhone 4! =)

heidilarsson@hotmail.com

jessamy said...

Underbar tävling. Precis det jag letar efter.

Den finns i fem färger!

Jag tipsar här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html för mera tur. En svart eller en rosa skulle jag gärna få neddipandes i min brevlåda.

mvh jessamy_@hotmail.com

Jennysen said...

Åh! Precis vad jag letat efter! :D

Den finns i 5 färger! :)

Jag har länkat här för extralott: http://tavlingsbloggen.soclog.com/p/2013/2/?link=1361981865

jennysen81@gmail.com

care69 said...

Jag är gärna med!
Svar: Den finns i fem färger och om jag vinner skulle jag helst vilja ha den svarta.
Länkat.
http://care69.blogspot.se/2013/02/3-mars-vinn-iphoneplanbok.html

care69(at)live.se

Liie said...

Den finns i fem färger och jag gillade den svarta bäst, så hade jag turen att vinna så skulle jag vilja ha den :) liie.blogg(at)hotmail.com

Mathilda said...

Svar: 5 färger
Skulle vilja vinna en röd
mathilda.robertsson@gmail.com

Anonymous said...

Fem färger och ingen blogg, men hoppas på chans ändå.

Med vänlig hälsning,
Rasmus
viktore2@spray.se

Anonymous said...

Glömmer ju hälften! Svart och till iPhone 4s.
Rasmus
viktore2@spray.se
Om jag får turen på min sida!

Mormors unge said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mormors unge said...

den finns i fem fina färger=)
skulle vilja vinna en brun=)
sg_martinsson@hotmail.com
fia

Malin said...

Svar: De finns i 5 färger :)

Skulle gärna vilja vinna en Rosa till iPhone 4.

missmolly__@hotmail.com

Jenny said...

Svar: 5 färger.
jag vill ha en brun till iphone 5
jenny.v@live.se

Kayt said...

5sy!
vill ha en brun!

Kattis Ahlner said...

snygga! finns i 5 färger. vill gärna ha en röd! så fin!

Anonymous said...

Är gärna med :) Svaret är 5 färger. Vill vinna en svart till iPhone4.
// Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Linda Nilsson said...

Svar: De finns i 5 färger :)

Skulle gärna vilja vinna en Rosa till iPhone 5.

Emma S said...

Den finns i fem färger, den röda var supersnygg och skulle gärna vinna den till iphone 4
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com