Tuesday, February 05, 2013

Sponsrad video - Arrow


Ikväll har en ny serie premiär på Kanal 5, nämligen Arrow. Jag såg denna serie redan i USA, eller rättare sagt en massa billboards när jag var i LA. Hela tiden har jag dock trott att det var en Sci-Fi serie och det är som kanske många av er redan vet, inte my cup of tea. Nu när den ska komma på svensk tv, så såg jag trailern och det verkar som om jag hade väldigt fel, det verkar jue inte vara någon konstig sci-fi serie alls. Arrow handlar om en Playboymiljardär, Oliver Quinn, som av ett mirakel överlever ett skeppsbrott, men förlorar samtidigt sin stora förebild i livet, sin pappa. Dock tror alla där hemma att han är död, och först efter 5 år så hittas han på en öde, men tiden på ön har förändrat honom...

Jag tycker den verkar riktigt bra, så klockan 20.00 ikväll, tänker iaf jag sätta på Kanal 5 :) Ett annat plus är att den inte utspelas i någon av "de vanliga städerna" som an är van att se i serier, som NY, DC eller LA (don't get me wrong, I love those cities), utan i Vancouver, Canada.

Läs mer om Arrow
 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

1 comment:

*Anulka* said...

Kocham ten serial i Kocham Stephena :D