Thursday, February 14, 2013

Sponsrad video - Appar som inspirerar

Min iPad har blivit stulen :( Inte för att jag använt den mer än 10-15 gnger sen jag köpte den i somras, men det är så störigt iaf :( Man blir liksom ledsen och arg att folk gör sådant. Fast jag inte använde den mycket så är det skönt att ha något litet att ibland slänga ner i väskan och ha med sig på stan. Sitter nu och funderar på om jag int ska utforska vad Windows har att erbjuda när det kommer till tablets. Verkar finnas en hel del rätt snygga där ute och då har inte varje prck på stan typ en likadan (vilket e fallet med iPads typ). Windows 8 verkar ha en hel del coola appar också och som jag sagt många gånger innan; fast jag älskar min Macbook Air, så saknar jag en hel del funktioner som jag haft på mina Windows-drivna laptops. Vad tycker ni? Har ni några tips eller förslag?
Sponsrat av Microsoft
 

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

1 comment:

Anonymous said...

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Kudos!

Here is my weblog ... highest paying affiliate programs