Sunday, August 03, 2008

bu bu bu :(

Nu är tävlingarna i lovely Courchevel över :( Gud vad glad jag är att jag kom hit. Har verkligen kännts som semester dessa två dagar här (och då menar jag gällande hela sommaren, första 2 semesterdagarna, med lite jobbinslag) och vi har jue en del av dagen imorgon också innan vi åker (den tänker vi lugnt dra nytta av).

Mitt ben blir inte bättre, snarare sämre och folk har skrämt upp mig med gudarna att det inte blir så, jag försöker tvångsböja det, onte gör det, men allt för att det inte ska bli ett skräckscenario.

Alla österrikarna lyckades fucka upp sina hopp, ja utom 3S egentligen, han tangerade backrekordet, men föll precis innan fallgränsen :( vilket gav honom en 4:e plats, Morgi 5:a och Kofi 6:a. Behöver jag säga att ingen av killarna var speciellt glad? Knappt snackbara. Ja, polackerna följde österrikarna, med mindre bra insats, alla var dock i final, så lite positivt.

Harri vann iaf,han var glad, när jag gratulerade honom efteråt, vi snackade en del :)

Vi drar strax till hotellet, jag uppdaterar mer därifrån.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: