Monday, August 11, 2008

Presentförhållande?

Idag har jag varit på stan. Handlat presenter. Har en del folk som har fyllt år och som snart fyller, så :P Sen hittar man bara saker ibland som man tänker, yes, det där måste den personen få. Idag hittade jag en sådan grej till Malin och en till Jossan :P

Jag och Jossan är ganska roliga med detta, vi hittar alltid saker till varandra..haha... Vi har ett presentförhållande :P

Annars så har min moster fyllt år, har redan köpt en present till henne innan, men utökade den idag, sen köpte jag en liten sak till min moster's man och så en present till Emi, som fyller år i slutet av augusti :) Sen en sak till papsen.

Imorgon så ska jag ner på stan igen, har lite saker att fixa (ärrenden, som är mindre kul :/) och så ska jag köpa en sak till mamsen :)

puSS,
xXxVickanXx

2 comments:

Malin said...

men å vad spännande:)

Tasja said...

Säger det samma!