Tuesday, August 19, 2008

:( Fit Flop Walkstar

Mina rosa FitFlop Walkstar har kommit. Men de är fan för stora :( Jag satte de på mig igår och insåg att forget it efter en runda i parken, sjukt bekväma att gå i, känns som man går på moln och samtidigt tränar man jue rumpa och benmuskler i de. Går ej att få tag på rosa i Sverige, men jag måste sälja mina, då de inte har någon verkan när de är för stora. Någon som är intresserad?

Som sagt helt nya (gick en kort runda i de igår bara). Storlek 10, vilket är 41 (fick reda på att de var små i storkelarna, men kollade storlekar fel, storlek 10 är egentligen 42, i denna sko dock 41 och jag har 39/40). I Sverige kan man beställa de i vitt från Mrs H för 750kr + frakt. HÄR har ni de på Mrs H.

Om ni är intresserade så maila mig på vicktoria.murawska@gmail.se med ett bud.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: