Thursday, August 14, 2008

Sexy Body my ass

18.00-19.30 Sexy Body. Över 30 grader ute. Sexy Body är en form av Body Pump (dock håller den på i 1h 30min istället för bara 1h), dock något mer inriktad på kondition (och min är inte på topp just nu kanske). Vet inte om detta passet var det bästa valet för mig idag. När jag gör något, så tar jag alltid ut mig totallt (vad finns det för mening att göra något annars?!), så även idag, och med tanke på att jag varit och givit plasma, inte ätit något mer än en halv avokado och en rostad macka med äggula i morse och druckit en varma koppen, så efter 45 minuter total out-taking började jag känna hur blodet pumpade och hur huvudet började försvinna, så fick snällt stoppa huvudet ut genom fönstret och få lite luft.

Jag hatar dock att titta på när folk tränar, så efter knappa 5 min var jag igång igen (instruktören kollade något skeptiskt på mig, jag brydde mig dock inte om detta utan satte igång iaf), märkte dock ganska snabbt att så fort jag tog i för mycket så kom svimkänslan smygande, så fick mot mig själv ta det lite lugnare. Och nu håller jag på att dö typ, har så himla ont i sidomusklerna på kroppen (tränade jue ganska hårt igår), så jag får väl se om jag kommer kunna röra mig imorgon..hehe...

Om 2 timmar ska jag jobba också, så fram tills dess ska jag bara slappa.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: