Tuesday, August 12, 2008

Turisthav!

Innsbruck är nog ingen stad för mig mitt i sommaren, eller iaf inte mitt inne i gamla stan, mitt på dagen. Blev galen på allt folk i gallerian och sedan inne i gamla stan. Dock var det inte så mycket kineser och japaner som vanligt, undrar om det beror på OS?
Köpte det jag skulle till mamsen, uträttade mina ärrenden (eller halvt iaf), köpte en färsk jordgubbs-smoothie *mums*.

Ville köpa skor inne på Stiefelkönig, Gisele Bündchen Ipanema (tre färger, men alla var slut i min storlek), sedn ett par Puma, de fanns även inte de i min storlek, Tommy Hilfiger, tror ni de fanns?! Försäljerskan visade mig ett par liknande Tommy Hilfigers som de jag ville ha, men jag tyckte att de var alldeles för höga för det som jag var ute efter, så tillslut lämnade jag butiken utan ett endaste par. Är dock sugen på ett par assnygga Replay-klackar som är nya för hösten och sedan ett par stövlar från Miss Divine.

Ikväll blir det Guacamole till middag *mums*.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: