Wednesday, August 06, 2008

Last day in Italy

Ligger fortfarande i sängen på hotellet, vi ska dock checka ut snart :)
Kollat och bearbetat alla lovely pics från igår, kan ni fatta att 3S vann allt?! Så jävla synd om Kofi bara, han var så nere när jag snacka med honom efter prisutdelningen :( Och sen när jag fick reda på att det inte var något presskonferans så var jag jue tvungen att springa ut och fånga Schlieri, då satt Morgi helt förstörd också :( Med luva över huvudet och ja, det var inte kul att se, jag har aldrig sett Morgi:( Jag var ändå på cloud 9 igår, så ja..hihi... Sen att jag egentligen inte tycker om att bli lindad runt någons lillfinger är en annan sak...

Snackade med Schorsch också, som jue drog på sig en skada i förrigår, så jävla synd om honom :( Gillar honom starkt, Tyskland har sakta, men säkert, åter blivit mitt favoritlag (ja förutom österrikarna då).
Gårdagskvällen då: Tad drack så jävla mycket, vi spelade jag har aldrig och truth or dare. Måste packa ihop mina saker nu, för vi ska åka snart. See You in Innsbruck :)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Awh, så bra at det ordner seg mellom dere! ;) Håper du koste deg gløgg ihjel i går!

Den beste vant, garantert!! ^^ Veldig synd med Späth da men... Alt som er galt er godt for noe si ;P

Amalie^^

Tasja said...

Fast å andra sidan kan det vara nyttig att inse att man inte alltid kan vinna och vara bäst. Det är också en styrka att kunna ta ett nederlag.

Lite fjompiga tycker jag de är, så mycket som de vunnit borde de kunna glädjas åt att andra får framgångar tycker då jag i alla fall! Jag menar det var ju inte VM eller OS precis....