Thursday, August 14, 2008

Host Aj Host Aj

Middagen hos Emi igår var riktigt god, kåldolmarna asså :) Aldrig ätit vegetariska kåldolmar innan. Sen blev det jue en del dricka innan vi stack till Blue Chip. Det visade sig vara Beach Party, så min bartender serverade med bar överkropp och så hade han någon blå påklistrad prydnad längst med kroppen som gick ner i shortsen, och yeees så jävla hot!

Så jävla söt är han, sen smakade han på alla mina drinkar typ..haha..så nu är vi på dela-sugrör-stadie *LoL*. Blev en hel del Bailey's Pina Colada, och shots, dock avslutade vi med en Cola Light med citron och is, min söta bartender gav mig Cola Light med annanasjuice...haha...

Jag ba,, ehh, vad är detta?! Han smakade och ba, mmm, skitgott ;P Sen frågade han om han skulle byta det, men jag tyckte att nä, det fick duga, med citron i, så han gav mig hela flaskan..haha.. Så jävla söt :)

Musiken var också bra för en gångs skull, annars brukar den jue vara väldigt ja, inte min stil de flesta av låtarna.

La mig vid 4.30 och vaknade strax efter 12. Har så himla ont när jag hostar i sidorna, då jag nog tränade lite hårt igår :/ Men men... Försökte mig åter på att koka ägg, fråga inte hur det gick..haha..

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: