Saturday, August 09, 2008

Quality-time

Ja, jag vet jag bloggade nästan ingenting igår, men jag behövde min lonelytime. Under de senaste 2 veckorna har jag inte haft en sekund för mig själv, inte sovit själv, ja ingenting (ja, förutom toalettbesöken och knappt ens det). Jag är en väldigt social männinska, men jag blir galen om jag inte får min lilla tid att vara ifred alls. Jag behöver tid att tänka över mitt liv, mina frågor som snurrar i huvudet och helt enkelt bara analysera och göra vad jag vill. Så efter att Tad åkt igår, så fick jag finally lite lonely-time.

Först var jag och lämnade plasma, sedan var jag bara hemma, läste Being Jordan (gillar boken skarpt), kollade på en massa avsnitt av Project Runway 3, och ja gjorde typ inte ett skit, inget MSN, inget internet (förrän på kvällen en stund). Idag känner jag mig åter fit for fight. Ska snart iväg till gymmet, eller ja om en timme eller så.

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Man behöver sådana dagar ibland. Eller i alla fall gör jag det!