Saturday, August 02, 2008

Spring, spring, spring, then relax

Såklart kan ingenting vara problemlöst. Har fått springa till akkrediteringsbyrån 5 gånger idag för att öka på min akkreditering. Annars är Frankrike nice. Backen ligger jättefint och vädret är lovely. Nicolas Dessum är här också :)

Haft en riktigt soft dag idag, suttit i gräset med Koti och kollat på kvalet, tagit en del foton, men inte asmånga. Schlieri hoppade längst idag igen =) Sen har jag underhållit mig med polackerna (ja, jag vet sådana framsteg jag gör everyday, man börjar känna sig som en i laget nu *glad*). Fast idag har jag varit väldigt österrikisk, jag menar AUT *LoVe*.

Ska alldeles strax lämna presscentret för att bege oss och checka in på hotellet, Carl och Johan bor där också, Carl sa att det var skitfint :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: