Saturday, August 23, 2008

Knappt lunch, och redan massa gjort

Båten var i hamn kl. 7.30, kl. 08.20 var jag hemma i Malmö. Mamma ville laga pannkakor till frukost, men jag önskade Äggröra de Luxe, d.v.s. äggröra med lök och skinka *mums*.

Sedan körde vi in till stan, jag var i stort behov av rakblad till min Gilette Vibrance. Blev Venus Breeze-blad :) Sedan kunde jag inte låta bli att köpa den nya Max Factor mascaran, Masterpiece Beyond Length, färg Moonlit Black. Återkommer med resultat och utvärdering sedan. Ville egentligen köpa den rosa, men jag vågade inte riktigt..hehe.. Silver får duga till en början :P Guld ska också köpas in om inte silver är helt galen.


Kollade även lite på skor, är kär i ett par Replay-klackar

Är ganska slö idag, blir en soft dag, i soffan, sista dagen på OS, Emma Green i OS-finalen i höjd, henne håller vi tummarna för :)

Hur många OS-medaljer tror ni Sverige lyckas snappa ihop till?
Jag är optimistisk, gissar på 2 till :P Just nu har vi 5 (4 silver, 1 brons)

puSS,

xXxVickanxXx

No comments: