Tuesday, August 05, 2008

New Level :)

This day couldn't be better :D
Typ allt har varit så jävla underbart, ni annar inte. Ja, Schlieri vann idag, inte bara själva tävlingen utan hela 4 nations turnéen. Och denna dag, ahh, undeeerbaaar. Han är lovely, fast det visste ni redan sen innan. Morassi satte dit mig duktigt idag i Athlethe's Lounge dock..hehe.. så jävla söt, I love that guy, he is f*cking great :) Såklart slog jag lite på honom..hihi...

Nä, nu måste jag skriva klart min artikel, sen fixa oss för kvällen. Österrikarna åker hem, men jag är så jävla glad iaf. Nytt stadie? jaaaadåååå. Kan det vara typ Zakopane imorgon? ;)


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Jøss. Ei svensk jenta som liker skihopping? så bra!

Tasja said...

Henrik: Vi är faktiskt flera! Jag känner till 4 stycken totalt och säkert finns det flera ändå ;)