Wednesday, August 13, 2008

I've been killed

Igår blev det först en flaska skumpa hos Emi, sedan Hofgarten, var en hel del folk ute som man kände ändå, min basketboll-spelare, min bartender från Blue Chip, Stefan, Ons, Kinder Bueno m.fl. Var hemma vid halv 3.

Mina drömmar inatt dock, oh my Gosh säger jag bara.
Jag drömde som om jag var med i den här historien i USA där prickskytten gick och sköt ner utvalda personer. Han sköt mig i huvudet när jag jobbade vid någon dator på någon arbetsplatsmed massa människor. Jag kände dock inte skottet och försökte göra mitt bästa för att inte andas, se död ut, så att han inte skulle skjuta igen. Sen bryts filmen och vi är någon helt annanstans, ute någonstans och jag ser prickskytten igen, där är allt möjligt folk, poliser, backhoppare, hästfolk ja alla möjliga.

Det visade sig tydligen att detta var ca 10 år efter och att prickskytten hade blivit utsläppt. Jag var livrädd att han skulle känna igen mig och döda mig. Han hade sagt i någon radio eller tv, att han säkert skulle känna igen mitt blonda hår etc.

Jag har nog aldrig varit så genomfylld av rädsla i hela mitt liv. Vi stack till vårt hotellrum och låste dörren, och jag ville inte att vi skulle öppna den alls. Jag ringde till min moster och hon sa att jag var modig och skulle klara detta bra.

Det knackar på dörren, Tad kommer med några unga slowener som jag inte känner, de måste ha trott att jag var dum i huvudet, som gömde mig under täcket och bara stack fram näsan typ..haha.. Helt plötsligt får jag ett SMS, jag blir rädd och kännder direkt vem det är ifrån. Det är ett MMS, föreställande en närbild på hans leende äckliga tänder, sen zoomas MMS:et ut och man får se honom.

Jag sprang till hotellet där österrikarna bodde, med Kaytan, tog ett nytt rum där och skulle välja mat för kvällen. Innan dess hade jag snackat i mobil med Roli, fått konstiga SMS av Koti och ja all weird. Vi hade jue egentligen redan rummet på det andra stället, men jag tyckte det var värt 189€ för att känna mig safe.

Vi gick till matsalen, men österrikarna hade bestämt att de skulle grilla på balkongen, Pointex kom med världens packe grillkol :P Vi satt ner på golvet i den här salen och jag ahde någon kort kjol och tydligen inga underkläder, för jag var rädd hela tiden att visa något. Om inte allt detta varit enough så ser jag 3S sitta i knät på en kille och pussa honom på munnen, med Kofi tittande på dem och leende.

Jag ville bara , men tänkte ja, vet inte om det är värre at bli brädad av en kille eller en tjej. Nu kan jag åter koncentrera mig på Morgi iaf. Sen tänkte jag på om 3S's föräldrar visste om det, att jag kanske skulle ta ett snack med de och man kanske kunde få honom på rätt väg (förlåt alla, alltså jag har inget emot homosexuella, detta är bara vad som hände i drömmen). Sen ser jag 3S's manager, han kommer fram och hälsar, pussar mig på kinden och sen ner på halsen, längre och längre ner. Vaddå panik?! Undrar om 3S såg det? Sen kom det en tanke till, men den kan jag inte avslöja här, då it is secret än så länge :)

Sen minns jag inget mer, vet inte om jag inte blev väckt av att min mobil pep, eller att min pappa ringde. Det sjuka är att när jag vaknade så hade jag kvar den här rädslan i kroppen, och på något sjukt sätt ville jag åter somna om och gå tillbaka då jag ville veta hur det slutade... Sjukt or what?!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: