Friday, August 22, 2008

Pink stress!

Solariet avklarat. Använde idag krämen Australian Gold Pink Passion. Kändes skönt, valde även en aroma breeze bädd, det tycker jag är extra cooling och skönt när man solar. Sen fick jag en extra uppgift, eller ja, min moster hade glömt helt att de skulle köra hem en ny dvd som hon köpt, så jag fick snällt springa hem och ta emot paketet, killen fick jue vänta ett tag, då jag la i solariet när min moster ringde mig första gången (nej, jag svarade inte).

Nu har jag packat lite, bytt om och klätt mig i ganska mycket rosa (surfurshorts med rosa sidorand, rosa Ed Hardy-linne, svarta örhängen med rosa dödskallar). Ska köra iväg till frisören strax, men är svårt att dra bort sig från tv:n.

OS jue, Carro hoppade dock bort sig :( Synd synd synd. Hon var inte nöjd efter hoppet, men hon sa att det helt enkelt inte var hennes dag, inget stämnde, från ansatsen, farten, avstampet, ja allt, men hon ska träna vidare med längdhoppet, vad som händer med tresteget får framtiden avgöra sa hon. När är damernas höjdhopp?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/os2008/article3157791.ab

Nu har jag bråttom!

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Tasja said...

Imorgon 13.20 samtidigt som spjutfinalen för herrar ;)

Vicky M said...

du med ditt spjut..hahaha... vilken tur jag har som är hemma då :P

Tasja said...

Jamen kul sport och heta boys som utövar den! Kan det bli bättre?

Vicky M said...

du behöver nya glasögon eller linser :P