Wednesday, September 10, 2008

the amazing shoes :)

Alberto Venturini, borde ni lägga på minnet om ni inte hört talas om denna designer innan. Hans skor är rena rama mästervärken, materialen är perfekta, och skinnet han använder är helt fabulous. Jag älskar mina som jag fått hem för ett par dagar sedan :) Sen klockan 17 idag har jag varit iväg på mina übersmala dyga 10cm klackar, och jag känner knappt av det :)

Prismässigt? Ja, jag kan säga att Manolo Blahnik är rena rama fynden i jämförelse... Ett par flip-flops från AV kostar dryga 100€, så ni kanske kan räkna själva att dessa skor är en investering (något dock min mamma blev mindre glad att se på Amex räkningen som kom idag... men hon håller dock med om att skorna är fabulous!). Jag är kanske cp,men jag ÄLSKAR skor :D

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

Fancy ^^