Thursday, September 11, 2008

Detta är vad jag orkar med just nu...

Min dag har inte varit den bästa, men en lista ska jag klara av.

1. Hur gammal är du om fem år? 27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv

3. Hur lång är du? 172cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? the dark knight

5. Vem ringde du senast? Min moster

6. Vem ringde dig senast? Jossan

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Bokingsnummer från Scandlines

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Typ en halvtimme sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? 12 typ

13. Vilken är din favoritjulsång? Last Christmas

14. Vilken är din favoritplats? På en massagebänk

15. Vilken plats föredrar du minst? Utedass

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Där jag vill vara

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Allt

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Med tjejerna på Espresso House i tisdags

19. Hur stor är din säng? 160

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast med

22. Hur många kuddar har du i sängen? Här i Sverige, 11 stycken

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm, Malmö, Innsbruck, Magaluf (drygt 1 månad), Szczecin, Naples (2 månader)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!

26. Är du social? Very, men behöver även min egentid

27. Vilken är din favoritglass? Magnum Temptations

28. Vilken är din favoritefterrätt? Panna Cotta

29. Tycker du om kinamat? Ja, det är OK

30. Tycker du om kaffe? Islatte, eller en stark espresso med mycket mjölk.

31. Vad dricker du till frukost? Helst Proviva, finns dock ej i Österrike, då blir det juice eller O'Boy

32. Sover du på någon särskild sida? Höger

33. Kan du spela poker? Någon som vill spela stripp-poker? :P I'm the man! :D

34. Tycker du om att mysa/kela? Med rätt person, annars är jag något anti.

35. Är du en beroendemänniska? På vilket sätt?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min kusin :)

37. Vill du ha barn? Någon gång i framtiden

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Tyska, Polska, basic Franska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet! Fast stora lovely pooler är inte helt fel heller :)

41. Vad spenderar du helst pengar på? Upplevelser

42. Äger du dyrbara smycken? En del.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? The Hills, Gossip Girl, Dirty Sexy Money, Germany's Next Top Model.

44. Kan du rulla med tungan? Nope

45. Vem är den roligaste människan du känner? Hur sjukt det än låter så Morgi, vad som än kommer ur hans mun är bara dumheter..haha..

46. Sover du med gosedjur? En nalle som jag oftast använder som kudde

47. Vad har du för ringsignal? Motorola's orginal, Nokia's Orginal, och på sista mobben en Westlife låt

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nerpackade någonstans

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Kläder på en porslinsdocka

50. Flirtar du mycket? Inte avsiktligt, men blir oftast illsagd av mina kompisar att jag alltid flirtar

51. Kan du byta olja på bilen? Skojar du med mig?!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Jadå... 2 gånger

53. Vilken var den senaste boken du läste? Carolina Gynning - Egogirl (som jag glömt att recensera här i bloggen tror jag..hmm..)

54. Läser du någon dagstidning? Nope

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope

56. Dansar du i bilen? haha..när vi står i köer på motorvägen..haha...

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 106.1 The Voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hur många frimärken jag måste köpa

59. När var du i kyrkan senast? När Tad var i Innsbruck

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Min tysklärare, Hans och min syslöjdslärare Birgitta

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? typ 5 dagar när jag var mindre och vi var i Skara Sommarland, fast jag tvingade redan då papsen att hyra en stuga efter några dagar för annars ville ja hem..haha.. Liten terrorist var jag redan på den tiden ;)

Så vem är nästa att fylla i listan?

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: