Saturday, September 20, 2008

Jobb goes party

Precis 30 min innan jag ska iväg till jobb, så sms:ar Johan och Carl att de är i Innsbruck och om jag också är det så ska jag hänga med de och festa. Well, jag tyckte att de kunde ha hört av sig tidigare, då kunde jag ha fixat det (vilket dock senare visade sig att de gjort, igår men till min svenska mobbe som jag inte kollat).

Med något huvudvärk åker jag till Bini's (jobbet mitt för er som inte visste). Steven var jue glad att se mig, såsom Andy och en till som jag alltid glömmer namnet på. Markus kom in och jag berättade om att jag egentligen ville ut med svenskarna, så Steven sa att Markus kunde jobba jue. Sen blev han "sur" för att jag varit borta i en månad (han sa jue att han saknat mig sååå mycket) och nu kommer jag och går. Ringde Nici och sa att jag hade huvudvärk och att Markus ändå var där, och det gick jue bra :)

Så jag ringde Johan och sa att vi kommer om ca 1h. Först var jag jue tvungen att springa in på gymmet och hämta upp Jossan (dra av henne från en cyckel :P), hem och snabbombyte sedan Theresienbräu. där satt lilla Carl, "Vickan jag behöver spriiit!". Han var inte så duktig på att beställa..haha... Snart dök Johan upp :)
Carl
tyckte det var så orättvist att vi får lov att dricka när vi jobbar i barerna här...haha... Ni kan jue fan vara fulla hela tiden...haha... Well, kanske inte riktigt, men vissst dricker vi mycket när vi jobbar, Magaluf stuk..haha..


Carl fick crazy-rycket att dansa som en galning..haha..Så söt är han, sen petade han på folk och jag fick be om ursäkt för han...haha... Vilket han dock försökte låtsas om som om han inte gjorde när jag filmade :P

Vi gick vidare till Hofgarten, dock med lite Carl-äventyr i parken...haha... Bl.a. sprang han runt med byxorna nere vid anklarna, vita kalsonger för er som vill veta...haha...no comments. Tillslut kom vi fram. Johan hade blivit duktigt tipsy, and off we go again "Vickan varför är du sur?" Johan att jag inte är lätt betyder inte att jag är sur" "Men Vickan, är du sur? Kom igen slappna av!" "Johan jag är inte som alla andra backhoppningsbrudar, jag är avslappnad, men du kommer ingenvart". Jag gillar Johan skarpt han är en sweatheart :) Och jag hoppas verkligen inte att det han berättade igår stämmer :(

Tack alla för en trevlig kväll! :*

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

K(ristine) A(malie ) said...

Det er et syn jeg gjerne skulle likt å se xP