Sunday, September 14, 2008

What a sunday

Full rulle hela dagen. shopping, packning, hann knappt komma innanför dörren innan Jossan ringde och sa att hon REDAN var 6 mil från Malmö (typ 2 timmar innan väntat). Vi snackade lite hemma (efter att Jossan först kört vilse i Malmö och fick telefonguidas av mig) innan vi körde ner till Lilla Torg och började gå fram och tillbaka mellan Mello Yello och Grappa för att bestämma var vi skulle käka.

Fick bli ett samtal till Kaytan för lite hjälp vad hon var sugen på "Spelar ingen roll :P" - tack för den ;) Blev Grappa till slut efter Jossan's initiativ. Jag åt en asstark chilli-linguinimed musslor och tigerräkor *fiiire*, men asgod. Sedan blev det chokladkaka till efterrätt *mums*.

När vi kommit hem, så fick jag och Jossan packa om bilen, så nu finns det liiiite plats för mina saker imorgon..haha...

Vad har ni gjort idag?

Värsta diskussionen på min polska blogg...haha... Trevligt att få reda på vem man legat med, alltid interessant läsning.


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Anonymous said...

Men hallå, baby! Nu har jag kollat upp paketresa till Innsbruck, med det där hotellet du sa. Sista veckan/helgen i oktober. FAN vad mys. Hoppas du har det bra. Jag har precis landat hem till Sthlm, var är duuuuu? PUSS

Andréa L.

Tylko Vicky po Polsku said...

hey baby!
jag är kvar i Malmö, sista natten :)

ahh, fan vad niiice :) :***

K(ristine) A(malie ) said...

Hadde gjerne lest det som stod der, om jeg hadde kunnet polsk... :P