Friday, September 12, 2008

*bRRRRRR*

Fy fan vad kallt det är! Kom ganska precis hem från Näset. Blev ett par trevliga timmar :) Först hade Anna lektion i ridhuset, sedan kollade jag hur långt de kommit med det nya stallet. Efter ett tag åkte vi iväg till Bruschetta och handlade Take-Away (man tackar för maten!). För min del blev det Agionotti med ricotta och spenatfyllning i gorgonzolasås. Så sjukt god mat har de där, verkligen att rekommenderas!

Åkte ner en sväng ner om Falsterbo innan vi åter återvände hem till de för att käka och dricka lite rödvin till (blev dock bara ett glas för mig, jag körde jue). Sen blev det snack och så kollade vi på danska Let's Dance, där svenska proffsdansaren Tobias Karlsson dansar med Tina Lund, och Tina, hon är så jävla snygg asså (ja, kanske inte i den sminkningen som hon hade i dagen's program, men i vanliga fall).

Nu är jag iaf hemma, glömde mobilen hemma, så har precis snackat med Kaytan i mobilen ett tag och nu fortsätter vi helgplaner MSN.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: