Wednesday, September 10, 2008

Börjar jag bli en vekling?

Blev en del rännande ihop med Kaytan (hon hörde av sig efter min "CALL ME"-post i bloggen :P) Hansacompagniet, om inköpen som gjordes får ni dock höra imorgon :) Och även ett litet lustigt äventyr som vi råkade ut för...haha...

Vi bestämde oss för en fika på Espresso House (surprice där va? ;P). Ringde Karro och frågade om hon skulle joina, men hon hade redan bestämt innan med Cilla att de skulle ses där, så vare sig jag och Kaytan hade velat eller inte så skulle de ha dykt upp ;) Blev en islatte med vanilj (min nya drog) och en mud cake för min del, Karro käkade dock upp resten av min mud cake när hon kom, för såklart åt jag inte upp hela.

Blev en massa tjejsnack och old times bl.a. Sen fick jag för första gången i mitt liv prova en chai-latte (Cilla's) och not bad, not bad at all måste jag erkänna :) Efter ett par timmars snack, skulle jag och Kaytan se Batman-filmen; The dark knight, Cilla hade redan sett den, men Karro joinade på Royal :)

Får väl hålla med alla att filmen var riktigt bra, dock tyckte jag inte att det var en mysig film, den var ganska avskyvärd och det vred sig i magen på mig i en del av scenerna, vet inte om jag börjar bli vek eller något, men jag gillade den inte ur den aspekten. Han som spelar Batman är snygg, och borgmästaren gillar jag som skådis (ingen aning vad något av de heter dock). Maggie Gyllenhal som "batman-tjejen", hmm ja, jag är inget Maggie-fan, dock tycker jag att hon precis som resten av skådisarna gör en riktigt bra skådespelarinsats i denna filmen.



Heath Ledger måste dock nämnas, han tog jue livet av sig efter att denna filmen blev färdiginspelad, och vem vet om det just inte var filmen som gjorde honom kuku... Ingen film jag kommer se om dock, filmer som får en nästan att spy är inget man åter vill se. Dock absolut sevärd!


puSS,
xXxVickanxXx


1 comment:

Unknown said...

I fell asleep while watching it :( Not because it was boring or so..just because :o