Sunday, September 07, 2008

Helt lovely!

Ja, istället för att skriva klart Zako-updaten så kollade jag på tvplaneten och där såg jag att filmen Uptown Girls skulle gå på kanal 5 kl. 20, så det är vad jag har gjort de senaste 2 timmarna. Jag är egentligen inget stort Brittany Murphy-fan, tycker alltid hon spelar sådana korkade roller som man stör sig på, och så även i denna film, iaf i början. Dakota Fanning är dock en helt lovely barnskådespelerska, hon är så sjukt bra så man bara vill dö asså.

Undrar om hon kommer bli nästa Lindsay Lohan? Ja, iaf filmen då, jag älskade den. Jättejättejättebra :) Rekomenderas verkligen, och jag är verkligen glad att jag inte bestämde mig för att skippa den och kl. 21.05 kolla på Kalenderflickorna på 3:an istället.

Filmen har allt man kan önska sig, humor, en heting, en riktigt bra skådig, Heather Locklear (förutom Dakota då) och självklart aspekten att fälla en tår ;)
In New York City, Molly Gunn (Brittany Murphy) is a spoiled wealthy immature young woman, living as if she were a princess in a fairy tale. Her father was a popular rock-and-roll guitar player, who died in a plane crash with Molly's mother when she was a little girl. On her birthday in a nightclub, she meets Lorraine "Ray" Schleine (Dakota Fanning), a nasty young girl with attitudes of an adult, living with her careless mother and a terminal father in a fancy uptown apartment. When Molly's accountant vanishes with her US$ 100,000,000.00 inheritance, Molly is left with nothing but debts, and she needs to work to survive without having previous experience or any skills. She is hired to be Ray's babysitter, and their close contact makes Molly reach the maturity and Ray act like as a child of her age.

Nä, nu ska jag ta tag i Zakopane igen :) Patience my friends, patience :P

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

I think that is among the so much important information for me.

And i am happy studying your article. However should
remark on some common things, The site taste is ideal, the
articles is in point of fact nice : D. Excellent task, cheers
Feel free to surf my weblog : parotid