Saturday, September 13, 2008

Bli väckt kl. 9.30 på en lördag!

Ja, not nice, men men, hade jue en del att fixa. Åkte in med mamsen till stan för lite nödvändighetsshopping. Matas blev första stoppet för lite smink och hudvård. Då jag någonstans blivit av med min Helena Rubinstein rouge, så inhandlade jag bl.a en Estée Lauder Tender Blush. Mamma köpte även en present till min moster's man, en parfym. Sedan tog vi take-away islatteEspresso House (med vanilj och lättmjölk ska det vara, bara så ni vet ;P).

Estée Lauder Tender Blush Nr. 01


ROC Protient Lift Firming Care 200ml
Deodorant SenSi (den bästa jag någonsin använt)
L'Oréal Telescopic Mascara

Var inom Japan Foto, ville ha en kameraväska till min Canon, men hittade ingen snygg som jag ville ha, så får kolla lite i Österrike.Vidare till Skivlagret, och nej jag är inte bra på att lämna en affär utan något; Nelly Furtado - Loose, Marie Picasso - The Secret och Westlife - The Love Album.
Callgirl på Manhattan - Tracy Quan (jag har blivit en pocket-junkie :P)

Nä, nu måste jag packa lite! :/

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Unknown said...

I love Telescopic <3

Vicky M said...

me too :) my fav!