Friday, September 26, 2008

In OBERSTDORF CoC

Det var en liten resa hit, lastbilar och tanks framf;r oss i passen, men men..tillslut. Mitt hotell var dock inte lätt att hitta. Adressen var Oberstdorf, men visade sig efter ett tags letande vara i Tiefenbach (3km utanför). Alpen Hotel. Wellness ****. Ni kan gissa att det inte är billigt, och visst hade jag fått ett enkelrum. Skulle Jossan ha ett rum här skulle hon vara tvungen att betala 90€ natten, så det ville hon såklart inte.

Vi stack till backen, då vi redan var sena. Hämtade Jossan's akkreditering, men min var jag tvungen att åka upp till backhopparbyn, då polska laget hade den.

Berättar mer imorgon, måste skicka in min artikel till PZN och sedan hämta upp Jossan på hennes hotell (nä, vu bor inte på samma). Mer info får ni imorgon!

Schofti vann iaf :D Vi hade en något weird moment efteråt..haha.. tell you tomorrow!
Nu ska vi ut :D

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: