Wednesday, September 03, 2008

Ny vs. gammal jury

IDOL-audition idag. Vad tyckte jag om den nya juryn? Jo, den var väl bra, ingen kritik, de var ochroliga elaka och ja, de höll måttet. Saknade dock Kishti, Swartling och Daniel ändå. Jag menar de har jue varit ed de senaste åren och man är van att se dem.

Något jag tyckte var sjukt dåligt var dock programupplägget, någon som håller med? Jag tyckte verkligen det var askasst, man fick jue gentligen inte se ett skit, knappt någon som sjöng (eller iaf försökte). ASKASST! Man kollar jue på audition för att man vill se auditions, inte för att se mini-snuttar där man samtidigt inte får se något typ.
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2008/article3243577.ab
puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

tyckte oxå att det var kasst.Inte så intresserad hur juryn bor å så.

Anonymous said...

jag upplevde inte gårdagens idol som något sensationellt roligt eller underhållande heller:)