Saturday, January 07, 2012

Do the twist

Trettondagsafton. Vem var ute? Ja, jag kan säga att det nog var mest fest inne på McDonald's sådär vid 4 tiden på morgonen..haha... Jag och Kaytan fördrinkade hos Karro. Spel tvingade hon oss att spela också. Fyra-i-rad funkar väl, men Twister?!?!?! Vad gör man inte för sina vänner ;)


Sen tog vi en black cab in till Étage där vi skulle möta upp killarna. Tur att Karro är snäll för 40 min senare än uttalat dök de upp och jag var på lagom glatt humör. Och inte ens något ursäkta vi är sena eller något. That doesn't fly with me. Ja, jag vet Karro du tycker jag är lite överkänslig och fin i kanten, men uppförande är något som jag verkligen tittar på. Étage var praktiskt taget tomt, men vi shake:ade loss iaf och drack Jägermeister-Bull :) Karro "läppsynkade" större delen av kvällen, men vad gör man inte om det inte finns karaoke tillgängligt ;)


Efter 3 någon gång drog vi till McDonald's, folk ville ha mat, själv blev det 4st McNuggets och lite pommes. Nyttigt? No, men det går fort att bli av med de kalorierna :) Va hemma strax efter 4 :) Alone in my bed...

xoxo,
Vicky

2 comments:

Karro said...

Erhm.. inga 40 minuter Vicky.. och 4 nuggets?? NO WAY! LOL!

Vicky M said...

4 nuggets exakt, jag räknade, för jag sa jag bara skulle ha 3 :P