Wednesday, January 11, 2012

Lets get wet

Var iväg på Power Center nere i Limhamn för ett pass på Power Plate:n. Gud vilken träningsvärk jag har i övre ryggen efter combat passet. Vilket är positivt för det visar bara att man tagit i ordentligt. Är ganska stel och orörlig just i övre regionerna i vanliga fall (det är iaf vad min kiropraktor sa), så combat träning där man verkligen vrider på allt från bålen och uppåt (bålen är jag jävlig rörlig i däremot :P) är perfekt träning. Detta visar även hur pass bra och all-round träning som MMA ger :) Miesha Tate tyckte det var "badass" att jag börjat med combat :P



Jaja, över till dagens Power Plate, skönt att få jobba musklerna som är ömma, men Gud vad jobbigt det blir..hehe.. sedan tog jag dryga 35minuter i infraröd bastun och satan vad svetten rann. Nicole Scherzinger's låt Wet passar perfekt. riktigt bra är den också :)


xoxo,
Vicky

No comments: