Saturday, January 21, 2012

Gregor Won :))


What a lovely day today. After a couple of unfortunate competitions Gregor Schlierenzauer finally was on top today :) I don't really know what the thing is but th guys at the press-conference take pics and post it to Facebook. Both Gregor and Anders did today.


Its Gregor's 39th victory today, the same amounth as Adam Malysz has (but 14 years earlier for Gregor), so he is second in the overall league for most World Cup wins. 8 wins to go to beat Matti Nykaenen and to be number one. This season maybe :)

xoxo,
Vicky

2 comments:

Anonymous said...

Hej .. Du länkade mig som vinnare i en tävling .. Julklappsäcken, jag undrar om det blev fel, skrev du fel namn eller länkade du fel? Hör gärna av dig så jag vet om jag har något att vänta på eller ej .. Bara så jag vet men det är helt ok så klart om det blev knas..alla kan ju röra till det. Men har inte hört av dig så därför undrar jag. / kerstin
jonsson.kerstin@tele2.se

Jenny Sjöberg said...

Hej! Jag har mejlat dig men inte hört något. Jag vann fransserum från Super Glandin i din julkalender men vinsten har inte dykt upp. Är den på gång? Tacksam för svar!
jenjonsjoberg@hotmail.com