Friday, January 13, 2012

Last call

Sista seminariet för min översiktskurs i statistisk psykologi hade jag i morse. Poster presentation. Jag var knappa 30 min sen, fast egentligen bara 10min, för 10-12 bedyder i vanliga fall akademisk kvart, men nu visade det sig att vi skulle ha varit där 10... Whoops, men inte jag som hade hand om poster-presentationen iaf. Hade progresspresentationen i december :) Till mitt försvar så kom Maurits exakt samtidigt som mig, resten av gruppen var lagom glada på oss... Och sen såg det lite lustigt ut att vi båda var lika sena och jag kom upp 2 min efter honom...haha... Men men, vi bjuder på det ;)

Vår undersökning handlade i grund och botten om folk uppfattar psykiskt sjuka som farliga och aggresiva. Och då om den ställda diagnosen har någon stigma.
xoxo,
Vicky

No comments: