Friday, January 27, 2012

Shopping in Warszawa

Jag tror att alla redan vet att jag älskar Mango. När det gäller lågpris jeans så ligger de verkligen i topp, så letar ni billiga, men sjukt snygga jeans, kika in på Mango. De har även online-shop och storlekarna är normala.

Fördelen med Mango i Polen är dock att det är mycket billigare. En skinnjacka som jag ville köpa kostade där 429zl, d.v.s. knappa 1000kr, mer exakt 950kr, priset i Sverige på samma jacka? 1599kr, d.v.s. nästan det dubbla.


Skorna jag köpte nu ville jag köpa i Sverige, men de fanns inte i min storlek, 500kr på 50% REA. Första priset i Polen var 660kr (299zl).


Men iaf detta var vad jag köpte på Zlote Tarasy inne på Mango (alla kläderna), Sephora och Super-Pharm.


xoxo,
Vicky

3 comments:

Anonymous said...

ten top koronkowy jest jednak super, tak mu się teraz przyjrzałam :D

Vicky M said...

idz do mango :P

Anonymous said...

you are in reality a good webmaster. The web site loading pace is amazing.
It kind of feels that you're doing any distinctive trick. Furthermore, The contents are masterwork. you have performed a great process in this matter!
Also visit my web page Schmuck