Thursday, January 19, 2012

Soon in Zakopane

Vet inte hur smart det egentligen är att blogga via roaming, mrn det får väl mobilrãkningen bevisa så småningom. Tur jag inte betalar den själv ;) ja, lite bortskämd och "ovuxen" är jag och totallt osjälvständig, då har vi avklarat det ;)

Sitter nu på bussen från Krakow till Zakopane nu och borde väl vara framme om ca 1h. En he'll del backhoppningsfolk har redan messat ( what a surprice...not..). Längesen de såg mig, sâ jag fattar att de längtar ;)

Btw. Jag slapp köa på flygplatsen i Köpenhamn också, CPH Express tog killen mig till..:aha.. Mer om det sen dock :)
xoxo,Vicky

3 comments:

Anonymous said...

Bedzie z tego wyjazdu jakas relacja po PL?;)

Karr

Vicky M said...

cos moze napisze :)

GlamPuss said...

Hahahaha bloggberoende, japp! I know the feeling doll! :)