Thursday, March 01, 2012

Lost appetite

I början av Dukandieten så var det som jag helst åt grillad lax. Dock efter attack-fasen har min appetit och sug på allt försvunnit. Helst av allt så skulle jag inte äta alls. Allt jag stoppar i munnen, vill jag egentligen direkt spotta ut. Jag har inget sug på något, sött, salt, mat, frukt eller godis. Allt matsug är borta. Är det någon av er som också håller på med Dukan som märkt av samma sak?

Det som jag äter helst av allt nu är tatar av oxkött.Dvs oxfärs, lök, cornischons och äggula och lite soya. Allt detta mixas ihop med en gaffel.
xoxo,  
Vicky

2 comments:

Anonymous said...

Hur går det med dieten? Hur länge har du hållt på med den nu? Nöjd så långt?? :)

Vicky M said...

1 månad :) helt ok, kunde vatt mer minus, men jag vill jue ha stora och snabba resultat och har väl inte vatt helt super de senaste 2 veckorna då jag vatt ute och rest så mycket. men dieten e bra :)