Sunday, March 11, 2012

Party in Szczecin :)

Jak robic furore w Szczecinie ;) Jag och Maxi började kvällen med 4 mojitos/whiskey-cola på Public Café innan Sylwia och hennes kompis (som såg ut att va typ 10 år äldre än henne, men hon var bara 6månader äldre!!)  kom med taxi och hämtade upp oss för att dra till Rocker. Vi är alltid en hit när vi går ut i Szczecin (who am I kidding? Vi är ALLTID en hit :D). Tjejer stoppar oss för att få prova våra Louboutins (igår hade jag iofs inte mina på mig, Maxi´s var dessa på bilden). Alla är typ superimpade av våra skyhöga skor och flair. Otillgänglighet är ordet. Alla tycker det är hett. Man vill jue ha det man inte kan få.


Ni vet sånna tjejer som springer runt och säljer rosor? En man bestämnde sig för att köpa hela buketten inklusive korgvasen utan att vi ens visste om det. Så tjejen sprang efter oss och vi trodde att hon tjatade på oss för att köpa ros av henne, så jag ba "Asså vi har inga pengar bara kort" och så fortsätter hon gå efter oss. Till slut lyckas hon få oss att fatta att blommorna är betalda och att vi ska ta de...hahaha... Så vi sprang runt och delade ut rosor till folk, hon fick också 10st för att fortsätta sälja :P Snällt av oss ellerhur? :P

Sen var vi mindre snälla :P Satte oss vid ett reserverat bord, elelr vi vände stolarna så vi kollade mot dansgolvet. Efter 5 minuter kommer det fram en tjej. Det är faktiskt reserverat här! Då säger Maxi, "Ska vi betala för tiden vi satt här?" Tjejen fattar det dock som om hon sa, har du betalat "Ja, jag har betalat för bordet", jag synar henne och säger "Du kanske borde lagt de pengarna på dig själv istället!" Sen vände vi på klackarna och gick :D Don´t start it with us bitches! :D

Mer bilder kommer när jag laddat upp de från kameran :)

xoxo,  
Vicky

No comments: