Saturday, March 10, 2012

Marni for H&M

Marni for H&M kollektionen är enligt mig tråkig. Jag var hemma, men orkade fsktiskt inte bege mig för att ta en titt. Personligen tyckte jag nästan inte något var snyggt, inte av plaggen och inte av accessoarerna. Skorna tycker jag är hiten vad gäller kollektionen. Ska bege mig till Galaxy idag och kika in vad som finns kvar. Blir kanske ett köp av något nedan. Många av kläderna är dock inte för mig, då jag har för stor byst och då ligger de inte fint. Mina absoluta favoriter är träplatåsandalerna.



Kollektionen finns fortfarande att köpa online på H&M´s hemsida. Finns fakiskt en hel del saker och storlekar kvar, så vill du ha något så kika in där 
 

xoxo,  
Vicky

2 comments:

*Anulka* said...

ten top ( czy jak by to inaczej nazwać ) w groszki jest bardzo ładne :)

Vicky M said...

ale wogole nie lezal nie stety. bo go w sklepie wczoraj probowalam :/