Wednesday, March 07, 2012

Svenska Hollywoodfruar Gunilla tror att jag försöker vara henne!

WTF?! Jag gick in på Facebook precis och jag hade fått ett nytt mail från Gunilla Persson från Svenska Hollywoodfruar. Det är nämligen så att hon har en Twitter account, som tydligen inte alls är hon, utan någon som personifierar henne. Fick lite av en chock när jag läste mailet faktiskt:
  • Gunilla Persson
    12 hours ago
    Gunilla Persson
    • Hej Viktoria
      Ar det du som skriver pa twitter i mitt namn? Lat mig veta sa kan du och jag kommunicera om det.
 WTF liksom?!?! Fattar inte ens var hon har fått det ifrån. Men men, jag verkar kanske vara en person som personfierar mig som en Holywoodfru. Hon tycker jag ska hamna i fängelse också.
  • Nu soker jag hjalp hos mina vanner. Det ar nagon IDIOT som skriver pa twitter och latsas att han/hon ar jag.
    HJALP mig nu - vad ska jag gora????????
    Bara sa att ni vet att det ar absolut inte jag. Borde vara skottpengar och definitivt fangelse pa denna/dessa avskum.
 Nejdu Gunilla, jag har min egen Twitter och behöver inte låtsas vara dig. http://www.twitter.com/VicktoriaM

xoxo,  
Vicky

1 comment:

maria said...

Men herregud vad skrämmande att hon hoppade på dig sådär. borde vara skottpengar på henne med i såna fall. obehagligt