Wednesday, March 28, 2012

Spring 2012 Nails

Pasteller är väldigt inne denna våren. När det gäller naglar så är det främst enhetliga naglar som gäller. Något som jag märkt kommer mer och mer är dessa graffitti naglar. Jag hade det runt Halloween bl.a. Tycker dock personligen att det blir lite mycket att ha på alla naglar, att effekten blir mindre. Samtidigt är jag inte förtjust i enfärgade naglar, vet inte varför, men jag har svårt för det. 

Tur att manikyr i Polen är mycket billigare än i här, typ 1000kr hade mina besök gått på under loppet av 9 dagar i Sverige :P

Vitt tycker jag dock är ett tecken på vår, så tyckte att denna combo för mina nails var perfekt. Sjukt svårt att håla vita naglar fräscha och fina i mer än några dagar :/

Har köpt hem Revlon's Baby Pearl, som jag tänker måla på nu i dagarna. Pastell, men med lite metallic i :)

xoxo, 
Vicky

1 comment:

GlamPuss said...

Skitsnyggt!