Thursday, March 01, 2012

Reunion Party


Var jue iväg i Polen för en liten reunion för EM i simning. Vi började kvällen på Public Café, fortsatte till Seta Galareta (som inte riktigt var min stil, fast shotsen kostade 4zl) och sedan vidare till kvällen huvudpunk: Canalia Night1szeMiejsce där en tydligen superkänd DJ från London skulle spela.  

MOSCA hette han och musiken var inte direkt min stil, fast inträdet på 35zl var jävligt högt för att vara i Polen. Ingen platsreservation hette det också... Jag fixade dock reservation och bästa logen precis vid dansgolvet och scenen :P I can do anything ;) Kan säga att alla var mer än lagom impade..haha.. Själv fattade jag inte så mycket, jag liksom bara skaffade ett bord, no big deal, gjorde jue typ inget.

DJ:sen som spelade innan MOSCA försökte få med mig backstage, been there done that, så de lyckades nte så bra...haha... Magda och Adam bara "WTF?!?! Varför gick du inte med de, de var jue skitheta!" - Mitt svar blev "Vet du vad de säkert skulle vilja göra där?! Nä, precis. Nä, tack!"  

 This bitch isn't cheap ;)



xoxo, 
Vicky

4 comments:

Anonymous said...

Du är jättefin pa bilderna. Vet inte vad det är men du har blivit ännu snyggare. Jag tror det har med haret/färgen eller själva frisyren att göra. Ser riktigt fint ut och klär dig.

Puss

Andrea
http://extraordinarylif... aaaah orkar inte ens skriva hela, mitt bloggnamn är oändligt langt :))))

Vicky M said...

tack baby! personligen gillar jag inte bilderna speciellt, var sjuk den kvällen också :/

Anonymous said...

You are hot girl !

Vicky M said...

thank you :)