Friday, August 10, 2007

Greetings from rainy Hinterzarten

Resan hit gick fint, vi spenderade över 3 timmar flygplatsen i Stuttgart. Nä, Jossan's flyg var inte försenat, utan jag var hos frisören..haha...

En kortis in på Franco's där det fanns både folk som är mina fans (jag trodde jag skulle dö av skratt när Kasia berätta) och ven folk som hatar mig, inte för jag bryr mig, life goes on :)

Today: Presskonferens med tränarna, sen träningar och kval i backen. Innan dess åkte vi till macken och inköpte 3 flaskor prossecco, 2 liter juice, till detta har Jossan Minttu och så ska Alice komma med en liter vodka..haha.. Inför ikväll då :P

Men över till backen då, tänkte egentligen inte skriva något, då det är risk för att "folk" läser, men vet ni vad? I don't give a shit, I'm happy =)

Lobben kom och hälsa redan efter första hoppet, ah, han är en sådan sweetheart :) Jag klagade på vädret, mm han höll med, kort efter att han gått, så började det regna...hmmm...

Stackars Artl kvalade inte, hoppen gick inte alls idag :( Küttel har fått, ja jag vet inte, efter att vi typ inte sagt ett ord nästintill til varandra den senaste säsongen, så kom han hur trevlig som helst och hälsa... Och Greg kvala till tävlingen =)

Sen har vi Schlieri, han är lovely, verkligen. Så JÄVLA söt! Typ glodde ner i marken och gick som han alltid gör, så ser han mig han bara HEEY! Jag höll på att peta ut ögonen på FAKT-reportern med mitt paraply, som ja råkade ramla halvt..haha..Om foto kan ni glömma, sen kommer Koti efter, såg såklart hela situationen, hälsade på mig och ja, vi snacka lite, fast först gav han mig den dära blicken...hehe...

mitt s.k. blanka blad har åter fåt text i form av Red Bull på sig :) Morgi va också nice, självklart är jag dålig på att ta foton i nice stunder, då tittar jag live istället *LoL*.

nä, nu ska vi snart iväg och käka, sen ikväll spelar the Decades vid backen, så vi ska dit =)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

underbart underbart.Ge mig alla detaljer gumman. Helst om kaffet!han är sötast av alla de därhaha;D

Vicky M said...

hahha..näääää, kaffet är inte sötast, den lilla red bullen är sötast :D