Tuesday, August 07, 2007

Hinterzarten 2 days to go...

Jossan har fått sin akkreditering (efter många om oc men, och ett tyskbearbetat mail av mig), jag "har fått min" så fort jag kommer till Hiza och visar upp mitt Press-ID, så Jossan I kill you om du glömmer det in Sweden ;)

Åker på torsdag morgon, först ska jag hämta upp Kasia M och hennes kompis i Rebstein, sen åker vi till Stuttgart's flygplats där Jossan landar kl. 15.40 och sen finally beger vi oss till Hinterzarten, där vi typ lagom ankommer till en fotbollsmatch (d.v.s. om det inte är urkasst väder och det blir inställd). På lördag förmiddag kommer Aska, hon flyger till Basel och sen kommer hon med tåg :)

Hinterzarten är really what I need just nu, längar som fan, fast det bli mycket jobb, så blir det en enorm avkoppling.

Sen kommer jue Aga & Steffi, Meg, Caroli, Tad m.fl att vra där :) För att inte nämna backhopparna :P

nu ska jag sleepa!


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

I do wanna live och uppleva Hinterzarten så jag ska inte glömma det!!

Fast det kommer ju inga intressantatill den där fotbollsmatchen ju ;)

Malin said...

Å kul kul!Hoppas ni får det rikgit skoj. hälsa alla från mig:)

Malin said...

å jag vill oxå se fotboll hhaah:(