Friday, August 17, 2007

Sista kvällspasset strax =D

Vilken dag det varit, jobbade i morse, sen har jag sovit i ca 1,5h, ätit en äcklig lunch (ja, asså jag gillade den inte, inget fel på den annars), sen har jag packat, så kom Anna hjälpte mig med att lämna min wide-screen hos Sonja & Guzzi, plus mitt extra förråd med vatten med jordgubbssmak...haha...

Sen begav vi oss till St. Moritz, tog en iskaffe (och fick en NORMAL d.v.s. en kaffe som går att dricka och inte är som en glass) Secondo, besökte Sonja på hennes jobb och köpte lite presenter, på inhandlades COOPEve Lichy och en ny Baccardii BreZZer Blueberry, lite nötter och så :)


Sen åkte vi till Pontresina, Anna begav sig hem ett tag och jag ordande med lite avskedspresenter :)

Ikväll ska vi ut, ska bli mega-party, synd bara att jag måste jobba imorgon bitti plus att jag inte är helt färdigpackad =/ Men men..allt är som vanligt då vill säga...haha...

Einsiedeln tomorrow!! :D


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: