Saturday, August 18, 2007

Han kom till mig, ställde sig 20cm ifrån mig och börja gråta

Det är ingen novell, hans tårar rann nedanför kinderna, jag bara skaka och bad honom sluta, mina ögon tårfylldes, han bad mig at sluta, sa att allt är ok, men tårarna fortsatte att rinna, till slt kunde jag inte hålla mig och torkade hans kind, uttalandet jag skulle ta av honom fastnade i halsen, jag hade inga frågor, jag strök honom bara på ryggen, folk tog foton och vi stod närmre och närmre, han ville jue inte att folk skulle ta foton när han grät, han kollade i mina ögon och så börja han gråta mer, vi blev räddade av att han var tvungen att springa till tältet för prisutdelning.

Jag gick in till Caroli i presscentret och tårana började rinna nedför mina kinder, jag fixar inte att se honom så...
Vi skulle fota, innan han kom in, möttes våra blickar och hans ögon blev tårfyllda igen.


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin said...

Va?! nej nu måste du berätta allt för mig. vem?why?miss u babe!