Friday, August 03, 2007

Jag gjorde en "lillebror"

Claudio's lillebror, blev skitsur igår, för han skulle fixa kvällsmat själv, så tar han då den kokta spagettin och ska hålla ost ur en sådan stålgrejjs på, men ja det hamnar över halva skänken i köket istället, och hans pappa är också där "Ja, asså men på tallriken va, tack" jag tittade på Stefano och småflina, och han blev så röd i huvudet...haha...

Men det heter, den som skrattar först skrattar sist. Lunch, spagetti, jag ska hälla ost över min spagetti, men får typ hela innehållet i stålbingen över min tallrik, halva skänken och golvet (det roliga var att jag precis när jag skulle "osta" min tallrik, tänkte på gårdagen..haha..).

Var ute med Anna igår, Pitschas Scena, live band, men de var inte jättebra, så vi gick vidare till Pöstli, diskuterade viktiga saker i livet och ca kl. 02 var jag hemma, istället för att lägga mig och sova då jag började jobba 7 i morse, så tittade jag på ett avsnitt av Våra Bästa År på datorn... Not much sleep vill säga. På vägen hem träffa jag på 2 av C's kompisar, "Hey Vicky! God Natt!" jag fortsatte gå, svarade såklart "Tack, desamma" men i mina ögon är det lite spookie att jag träffar på typ 2 killar jag inte känner igen för fem öre, som vet mitt namn etc. (men ja, jag vet att det var C's kompisar, vem annars? liksom hans ålder, och den saken att typ hela den jävla byn, inkl. hans mamma tror att jag känner alla hans kompisar och det BY NAME!!)

Ikväll ska vi ut i St. Moritz iaf, blir nog inte tyvärr så mycket sömn i natt nä...då jag ska jobba kl. 07 imorgon bitti med, men men..nothing stops me from going to a PARTY :D

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: