Thursday, June 11, 2009

LISTDAGS

Listan tagen av Jossan :)

1. Vem var den sista du träffade?
- Emi
2. Hur lång är du? 172cm
3. Vilken var den senaste film du såg? En shopoholics bekännelser
4. Vem ringde du senast? Emi
5. Hur löd ditt senaste SMS och till vem?hahaha..ja fina drömmar det dära...haha... Jag hade också roliga, fast jag minns inte. - till Emi.
6. Vad är dagens planer? Happy Fitness och städa. Vi har röd dag här.
7. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Beror på vad det handlar om.
8. Är dina föräldrar gifta, skilda eller sambos? Gifta
9. När såg du senast din mamma? I april
10. Vilken ögonfärg har du? Blå
11. När vaknade du idag? 13.58
12. Har du någon gång hittat en katt? Ja
13. Vilken är din favoritplats? Sängen..haha... Det bästa som finns gör man där :D
14. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen
15. Var tror du du befinner dig om 10 år? Vem vet. LA kanske?
16. Vad skrämde dig som barn? Mörker
17. Vem fick dig att skratta senast? Emi igår.
18. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, men har inga, hade när jag var liten dock :P
19. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
20. Sover du med eller utan kläder? Med oftast
21. Hur många kuddar har du i sängen? 6st
22. Hur många landskap har du bott i? 2st
23. Har du någon gång spytt på fyllan? yes
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor, fast barfota är också nice
25. Är du social? very
26. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry
27. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Investera i en lägenhet.
28. Tycker du om kinamat? yes
29. Tycker du om kaffe? yes
30. Vad dricker du till frukost? Juice eller Soya Macchiato
31. Sover du på någon särskild sida? höger oftast, fast det varierar om jag sover själv
32. Kan du spela poker? Ja
33. Tycker du om att mysa? Beror på med vem
34. Är du en beroendemänniska? Nope
35. Känner du någon med samma födelsedag som dig? Ja, min kusin :)
36. Vill du ha barn? Klart
37. Kan du andra språk än svenska? Ja
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
39. Föredrar du havet eller en pool? Både och, älskar stranden, men på semestern vill jag helst ligga vid poolen efter ett tag för att slippa sanden.
40. Vad spenderar du helst pengar på? Resor, shopping, andra
41. Äger du dyra smycken? mmm
42. Har du någongång testat narkotika? ja
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En örtbaguette
44. Vem är den roligaste människan du känner? Känner en del :)
45. Välj ett ärr på din kropp? Ärret på mitt knä
46. Vad har du för ringsignal? Någon som fanns i telefonen
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Uppe på vinden
48. Flirtar du mycket? Folk säger att jag flirtar all the time, men jag tycker inte det :P
49. Vart togs din profilbild för din blogg? I Sverige innan Karro´s födelsedagsmiddag
50. Kan du byta olja på bilen? noooope
51. Har du fått fortkörningsböter? Yes, 2 gånger
52. Vilken var den senaste bok du läst? Victoria Beckham - Learning to fly
53. Läser du dagstidningen? Ibland
54. Prenumererar du på någon veckotidning? ELLE & Cosmo
55. Dansar du i bilen? klart :D Lika kul varje gång :D
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Kronehit.at
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att jag tagit 40€ ur kassan på Bini´s
58. När var du i kyrkan senast? När Ania var här på besök i slutet på april
59. Vad köpte du senast? 2 Tequila shots..haha.. Annars shoppade jag på Mango igår; jeanskjol, sommarkjol och 2 toppar.
60. Vilka utmanar du? Elina, Miss Attitude, Malin, Sonja, Josabeth, Andréa och alla som vill :)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Elina said...

Jag fixar den nar jag ar pa svensk mark igen babe! ;) Pussssssssssssssssss snygging

AndreaLukic said...

Jag antar utmaningen och kör den alldeles strax i min blogg baby!